Post by perctifabtira on Feb 22, 2022 12:55:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
Nu ook al op de teb eerst al nitendo
Het is een leuk spel en schattig het kan me leren koken want ik steel leren koken ik weet hoe ik een ei moet koken dat is alles wat ik wil leren koken de reden dat ik deze app download is de laatste jaren dat ik dit ooit speel het is leuk, ik ben er dol op
Advertentiesimulator !! NIET Pegi 3 !! Het spel lijkt met opzet moeilijk om spelers te dwingen naar advertenties te kijken!!!! Een niveau voltooid? Bekijk een ADVERTENTIE om je munten te krijgen! Een advertentie waarin mijn 4-jarige dochter wordt gevraagd om te controleren of ze een soa heeft!!!! Echt !? Als u deze app meldt, mogen er geen advertenties voor volwassenen worden weergegeven in een kinderspel! Het is duidelijk gewoon weer een hebzuchtig bedrijf dat veel geld probeert te verdienen met kinderen.. walgelijk. Het wordt ook erg frustrerend om de hele tijd naar advertenties te moeten kijken in plaats van te spelen!!
Betalen voor de rust.....
Ben 10 - Up To Speed Arked yaqz
Ik vind deze game echt 5 sterren waard nu kan ik echt super goed koken ik ben 10
Te kleurrijk. Te verwarrend. Het is niet alleen koken maar ook spullen verkopen, een winkel openen, tuinieren.. Te veel dingen tegelijk. Niet leuk. Ingewikkeld.
complete afzetterij van het origineel, het doet alles op zichzelf terwijl je gewoon rondklikt en advertenties bekijkt
te veel dingen zijn vergrendeld. niet krijgen als je van veel dingen houdt. Ik verwijder het binnenkort.
Geweldig spel! Ik vond dit spel de afgelopen jaren geweldig, maar waarom heb ik 3 sterren gegeven? want waarom laten ze het gewoon niet gratis? Omdat er veel mensen zijn die de soorten recepten wilden spelen, eigenlijk ben ik een van de mensen die de soorten recepten hier willen spelen, maar ik kan de aankoop niet betalen .
Dit is geen leuke of zelfs maar realistische manier van koken. De muziek is een lus van 3 seconden en de advertenties zijn belachelijk. Ik heb 3 recepten gedaan en ik heb niet eens geprobeerd er goed aan te doen en ik kreeg een perfecte score. Snap dit alleen als je van waardeloze muziek houdt en saaie taken doet
Ik had dit spel vroeger op mijn DS en ik kan je vertellen dat het ZO veel beter is op mobiel. Het koken werkt echt en de minigames helpen me de tijd te doden. Mijn enige klacht is dat ik frietjes nooit goed in een zak kan schudden. Ik kom er gewoon niet uit. EDIT: Ik wou dat ik kon reageren op iemands recensie, maar als de haak aan de vis in het midden van de roos zit, dan zijn de cirkels blauw. Als het naar de randen toe is, is het rood enz.
Dit is een echt leuk spel
"Nog beter dan mama" Je kunt die zin maar zo vaak horen voordat je langzaam gek wordt. Begonnen als een complex kookspel, dat je door elke stap van het receptenproces leidde. Tot een frustrerende, verwarrende set van meerdere games. Hoewel ze allemaal "gerelateerd" zijn aan het voedsel / kookproces, wordt het overweldigend. Graphics zijn niet slecht, aanwijzingen voor elk spel *eh* zo-zo. Was niet blij met tijdslimieten. Vond het leuk dat ik het kon blijven proberen. $$$upgrades zijn geen blijvertje voor mij.
Cooking Mama: 來煮飯吧! 教育 ukup
Het is best wel leuk
Het is moeilijk om een kookmama-spel te spelen en daarom vind ik het geweldig ik speelde kookmama kookster het is zo leuk ik en mijn broer krijgen altijd honger door kookspellen te spelen, we zijn "cefts" in het echte leven (we zijn kinderen, dus ja dat ben ik goed kokende kip en mijn broer is goed in het koken van veel dingen)
Ik was een grote fan van dit spel Sinds jaren geleden, maar toen ik het speelde, had het nieuwe dingen, maar het punt is dat het zei doe dit doe dit en het maakt me moe. Ik heb zelfs mama dojo geprobeerd, maar de tijd is te snel en dan toen ik cupcakes maakte, stond er dat ik het verkeerde recept had gemaakt, dat is alles!
Voor een game die zo goed is, is het echt indrukwekkend dat ik drie sterren heb beoordeeld. Het punt is dat ik echt zou willen dat wanneer je aan het koken bent, ik wilde dat het zo zou zijn dat je je eigen recepten zou kunnen verzinnen en ze graag aan mensen en zo zou verkopen. Nou dat zou geweldig zijn geweest.
Waarom heb ik genoten van eerdere kookmamatitels? Het doel was om snel maaltijden te bereiden en te proberen je beste tijden te verbeteren. In deze iteratie maakt koken ongeveer 10% van de gameplay uit. De andere 90% klikt weg in-app-aankopen, een zinloos klein inactief restaurant, en slaat meer aankopen over. Serieus, elke keer dat je de app opent, verschijnen er 4 verschillende deals. Na elke activiteit volgen nog 2 pop-ups. Niet de moeite waard om te downloaden.
Cooking Mama: Let's cook! تعلیمی rvh
Bij de allereerste game kon ik niet vegen om verder te gaan zonder naar een advertentie te gaan die ik niet kon vermijden. Vreselijk
Het is een super game k speel het zo vaak. Het is echt een aanrader
Ik haat deze kokende mama. Kantoor aanmaken = EA. Dit spel is niet echt gratis, repareer het alsjeblieft, zodat het niet dwingend is bij in-app-aankopen
Ik wil alleen maar zeggen dat ik echt dol ben op dit spel, tijdens het koken vind ik de graphics niet leuk, maar het is oké, want ik hou van al het andere en het is ook zo additief, dus het is een geweldig spel om te spelen als je je verveelt of gewoon iets wilt doen, nu heb ik nog geen gebreken opgemerkt aan dit spel, dus het is gewoon perfect voor mij en ik vind het erg leuk en ik hoop dat iedereen het ook leuk vindt
Ik ben een grote fan van kokende mama sinds lang geleden. Maar de laatste tijd verlies ik steeds meer mijn voortgang van gecombineerde recepten. Maak het alsjeblieft. Ik ben te moe om al mijn gecombineerde recepten keer op keer te herhalen. Even ter info, ik heb alle beschikbare recepten in dit spel gekocht. En er zijn honderden (of misschien wel duizenden) gecombineerde recepten. Ik zou doodgaan als ik ze elke dag zou blijven herhalen.
Nu kan men OFFLINE spelen! JA! dat is een groot pluspunt. Je moet nog steeds online gaan om recepten en andere dingen te downloaden, maar je kunt nu offline spelen en jullie hebben zoveel activiteiten aan het spel toegevoegd. Je kunt vissen, je kunt koken, verkopen, fruit verbouwen, een restaurant hebben, enz. Het is het nu waard. Heel erg bedankt.
Het crasht hoewel ik wel een s3 heb, maar ik denk dat er een instelling moet zijn zodat je een eenvoudigere grafische weergave en zo kunt hebben
Dit spel is best leuk, maar het wordt echt saai. Dus het hangt er allemaal echt van af of je dit spel zou spelen om de tijd te doden als je niets te doen hebt.
Het is zo leuk en het leert me koken. Ik weet nog niet hoe ik moet koken, maar ik kan nog niet in het echte leven koken, maar superleuk als je wilt leren koken, download het dan! Het is zo leuk! het is niet te moeilijk het is een beetje makkelijk ik hou van deze app super super niet saai
Het kookgedeelte was ok, maar het was een beetje gemakkelijk en het was onmogelijk om op sommige taken te falen. Het was niet alleen gemakkelijk, maar het bombardeerde je ook met dingen en pop-ups zoals, je hebt een taak voltooid, dan wil je advertentievrij spelen, dan ben je een ervaren chef! En ik kan bijna niet meer aan het koken beginnen. Het is een eenvoudig spel, maar ze omringden het met levels en pop-ups en zoveel dingen dat het onspeelbaar is
ik hou ervan
Te veel dingen zijn vergrendeld en om ze te ontgrendelen moet je betalen.. een gratis spel zou een gratis spelperiode moeten zijn.
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze app niet leuk.. Toen ik de foto's zag, dacht ik dat deze app erg goed was voor tympass.. maar het werd saai..
Ik vind het leuk. Maak alsjeblieft een freestyle-modus waarin spelers kunnen koken wat ze willen zonder recepten.
Sorry, maar ik waardeer de advertenties of het bereik in tekens niet. Jezus, ik zweer dat er meer advertenties in dit spel zijn dan gevallen van corona.
Ik hou van koken en in dit spel kan ik koken zonder rommel op mijn tafel🤣🤣🤣 het is een leuk en uitdagend spel😍
Het is de goede oude kookmama waar we allemaal van houden, MAAR de advertenties maken dit zo vervelend. Letterlijk elke stap is een grote boodschap voor een advertentie. Ik heb de app nog maar 30 minuten en ben 17 keer gevraagd om op een advertentie te klikken. Het is overdreven.
een deel van het eten is vergrendeld als er geen internet is?
Het blijft crashen. Ik kon niet eens aan een recept beginnen.
het is een goede game, het zijn gewoon heel veel advertenties, en als je de game daadwerkelijk speelt, gebeurt er gewoon te veel. je kunt nauwelijks zien wat er gebeurt, want er zijn geluiden, stickers en gewoon alles. het is te omslachtig
Ik hield van de kookmama-serie op nintendo. Deze komt er dichtbij, maar er zijn WAYYYYY te veel advertenties. Er zijn TOOOOO veel aanbiedingen om advertenties te bekijken. Dingen gebeuren veel te snel. Dat wil echter niet zeggen dat het moeilijk is. Op elk willekeurig moment lijkt het alsof er 15 verschillende dingen op mijn scherm gebeuren. Het is veel te druk. Vernieuw dit spel alstublieft. Breng kokende mama terug naar wat ze was.
Ik vind het spel erg leuk, maar na een tijdje heb ik geen recepten kunnen ontgrendelen en nu werkt de dagelijkse zoektocht niet meer. Weet iemand hoe je meer recepten kunt ontgrendelen zonder geld uit te geven.
Cooking Mama: Let's cook! Eğitici vmt
Is leuk ik ooit een kooker zijn
Het is dezelfde Cooking Mama als voorheen. Het spel voelt echter nog oppervlakkiger aan. De game bombardeert je constant om extra beloningen te verdienen door advertenties te bekijken. Het is een gratis spel. Ik begrijp advertentieondersteuning. Dit is gewoon aanvallend slecht. Na het voltooien van iets dat het spel is, wordt er een advertentieknop weergegeven. Minuten na installatie de-installeren.